- តម្លៃទំនិញសរុប (GMV) សំដៅទៅលើបរិមាណទំនិញដែលបានលក់តាមរយៈវេទិកាអតិថិជនទៅអតិថិជនឬតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិច។
- តម្លៃទំនិញសរុបត្រូវបានគណនាមុនពេលកាត់ថ្លៃឬថ្លៃដើមណាមួយ។
- វាគឺជារង្វាស់នៃការរីកចម្រើននៃអាជីវកម្មឬការប្រើប្រាស់គេហទំ ព័រដើម្បីលក់ផលិតផលដែលជាកម្មសិទ្ធិរបស់អ្នកដទៃឡើងវិញតាមរយៈការប្រគល់ទំនិញ។
តើតំលៃទំនិញសរុបគឺជាអ្វី?
តម្លៃទំនិញសរុប (GMV) គឺជាតម្លៃទំនិញសរុបដែលបានលក់ក្នុង រយៈពេលដែលបានផ្តល់ជូនតាមរយៈ គេហទំព័រផ្លាស់ប្តូរ អតិថិជនទៅអតិថិជន (C2C) ។ វាគឺជារង្វាស់នៃការរីកចម្រើននៃអាជីវកម្ម ឬការប្រើប្រាស់គេហទំព័រដើម្បីលក់ទំនិញដែលជាកម្មសិទ្ធិរបស់អ្នកដទៃ។
តម្លៃទំនិញដុលត្រូវបានប្រើជាញឹកញាប់ដើម្បីកំណត់សុខភាពអា ជីវកម្មរបស់គេហទំព័រ អេឡិចត្រូនិច ព្រោះប្រាក់ចំណូលរបស់វានឹងក្លាយជាមុខងារនៃទំនិញសរុបដែលបានលក់និងថ្លៃសេវាត្រូវបានគិតថ្លៃ។ វាមានប្រយោជន៍បំផុតជាវិធានការប្រៀបធៀបតាមពេលវេលាដូចជាតម្លៃត្រីមាសបច្ចុប្បន្នធៀបនឹងតម្លៃត្រីមាសមុន។
ពន្យល់ពីតម្លៃទំនិញសរុប
តម្លៃទំនិញដុលត្រូវបានគណនាមុនពេលកាត់ថ្លៃឬចំណាយណាមួយ។ វាផ្តល់ព័ត៌មានថាអាជីវកម្មលក់រាយអាចប្រើដើម្បីវាស់វែងកំណើនជាញឹកញាប់ពីមួយខែទៅមួយខែឬពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។ ជាទូទៅអាជីវកម្មលក់រាយអាចគណនាតម្លៃសរុបនៃការលក់ដែលបានបញ្ចប់ទោះបីជាការត្រឡប់មកវិញនៃទំនិញអាចចាំបាច់ត្រូវដកចេញពីលេខនេះដើម្បីផ្តល់នូវការគណនាត្រឹមត្រូវ។
ដោយសារ អ្នកលក់រាយ អាចឬមិនមែនជាអ្នកផលិតទំនិញដែលពួកគេលក់ការវាស់តម្លៃដុលនៃការលក់ទាំងអស់ផ្តល់នូវការយល់ដឹងអំពីការអនុវត្តរបស់ក្រុមហ៊ុន។ នេះជាការពិតជាពិសេសនៅក្នុងទីផ្សារអតិថិជនដល់អតិថិជនដែលអ្នកលក់រាយដើរតួជាយន្តការភាគីទីបីសម្រាប់ភ្ជាប់អ្នកទិញនិងអ្នកលក់ដោយមិនមានការចូលរួមផងដែរ។
វាក៏អាចផ្តល់តម្លៃដល់អ្នកលក់រាយនៅក្នុង វិស័យ ប្រគល់ទំនិញ ផងដែរព្រោះពួកគេមិនដែលទិញស្តុករបស់ពួកគេជាផ្លូវការទេ។ ទោះបីជារបស់របរទាំងនោះត្រូវបានដាក់ជាញឹកញាប់នៅក្នុងទីតាំងលក់រាយរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏ដោយក៏មុខជំនួញនេះគឺជាអ្នកលក់បន្តដែលមានការអនុញ្ញាតឱ្យបង់ថ្លៃទំនិញឬទ្រព្យសម្បត្តិរបស់បុគ្គលឬអង្គភាពផ្សេងទៀត។ ជាទូទៅពួកគេមិនមែនជាម្ចាស់ពិតនៃទំនិញនោះទេព្រោះថាបុគ្គលឬអង្គភាពដែលដាក់របស់របរនៅលើការប្រគល់ទំនិញអាចត្រឡប់មកវិញហើយទាមទាររបស់របរនោះប្រសិនបើពួកគេជ្រើសរើស។
អតិថិជនលក់រាយដល់អតិថិជន
អ្នកលក់រាយអតិថិជនដល់អតិថិជន (C2C) ផ្តល់នូវក្របខ័ណ្ឌ ឬប្រព័ន្ធសម្រាប់អ្នកលក់រាយបញ្ជីទំនិញដែលពួកគេមាននៅក្នុងបញ្ជីសារពើភណ្ឌនិងសម្រាប់អ្នកទិញដើម្បីរកវត្ថុដែលចាប់អារម្មណ៍។ អ្នកលក់រាយមានតួនាទីជាអន្តរការីសម្របសម្រួលប្រតិបត្តិការជាទូទៅសម្រាប់ថ្លៃសេវាដោយមិនចាំបាច់ជាអ្នកទិញឬអ្នកលក់នៅចំណុចណាមួយក្នុងប្រតិបត្តិការនោះទេ។
នៅក្នុងការលក់របស់អតិថិជននិងអតិថិជនភាគច្រើនអ្នកលក់រាយដែលជួយសម្រួលដល់ប្រតិបត្តិការមិនដែលទាក់ទងនឹងទំនិញជាក់ស្តែងណាមួយឡើយ។ ផ្ទុយទៅវិញអ្នកលក់នឹងបញ្ជូនទំនិញដោយផ្ទាល់ទៅអ្នកទិញនៅពេលដែលផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុនៃការលក់បានបញ្ចប់។ ម៉ូដែលនេះអាចខុសគ្នាយ៉ាងខ្លាំងពីម៉ូដែលលក់រាយផ្សេងទៀតដែលអ្នកលក់រាយទិញទំនិញពីអ្នកផលិតអ្នកផលិតឬអ្នក ចែកចាយហើយបន្ទាប់មកមានមុខងារជាអ្នកលក់ទំនិញដែលមានការអនុញ្ញាតពីក្រុមហ៊ុនដែលបានទិញ។
No comments